AUTO NA ETHANOL - PŘESTAVBY VOZIDEL NA PALIVO E85

Mají-li auta s motorem na tradiční benzín využívat čistý bioethanol E85, musí být upravena. Specifické chemické vlastnosti paliva E85 způsobují, že oproti normálnímu benzínu potřebuje vůz tohoto paliva asi o 25% více. Když je přídavná řídící jednotka   nainstalována mezi vstřikovací trysky a palubní počítač, zpracovává signály tohoto počítače a udržuje vstřikovače otevřené déle, čímž zajistí odpovídající přítok paliva E85. V nízkých teplotách (obvykle nižší než 13 stupňů Celsia) se alkohol sráží, a to ztěžuje nebo dokonce úplně znemožňuje nastartovat auto. Pro pohodlnou jízdu na palivo E85 ve všech ročních obdobích je proto nutná přídavná řídící jednotka s vhodnými parametry pro studený start,která pracuje s teplotou regulovaným, plně automatickým systémem pro studený start, čímž umožňuje nastartovat auto stejně pohodlně v létě i v zimě.Přídavná jednotka  pro benzín/palivo E85 je naprogramována pomocí externího počítače s aplikací


Jak obecná nastavení, tak všechny parametry související se studeným startem se dají upravovat, což umožňuje, aby byla jednotka nastavena přesně na to konkrétní auto, ve kterém je namontovaná. Automobily vybavené jednotkou ATS mohou do své palivové nádrže kdykoli a bez ohledu na momentální stav nádrže tankovat jak benzín, tak palivo E85. Automatický systém detekce paliva napojený na lambda-sondu v současné době není bezpečným řešením kvůli významnému zpoždění ! Z tohoto důvodu využívá systém manuální přepínač nastavení odpovídajícího režimu pro použité palivo. Aby auto nejelo několik kilometrů ve špatném režimu palivové směsi, po natankování může řidič zvolit, zda chce použít jako palivo benzín nebo ethanol.

 

Přechodem na E85 dochází k výrazně nižším nákladům na provoz vašeho vozidla. Proto doporučujeme instalaci vzduchového filtru s větším průtokem vzduchu např. KW, GREEN a dále pro lepší spalování směsi využití zapalovacích svíček BOSCH platin LPG. Jedná se o investici na dlouhou dobu, cca. 80 – 100 000 km. Není však podmínkou

 

Instalovaná pomocná řídící jednotka poskytuje úplnou flexibilitu a v režimu jízdy na benzín nemá žádný efekt na
původní systém. Jinými slovy, při vypnutí muže být auto poháněno benzínem bez jakýchkoliv nežádoucích účinků.

 

 

 


» Klimatizace

Opravy a servis autoklimatizace

autoklimatizace-interier-nahled

Přehled nabízených prací a služeb:

  • Doplňování autoklimatizace chladivem R134a včetně oleje.
  • Vakuování autoklimatizace s vysušením okruhu.
  • Opravy autoklimatizačního okruhu (přetěsnění, výměna filtrů, kondenzátorů, vysoušečů, chladičů,       výměníků auto klimatizace atd.)
  • Kompletní desinfekce a čištění systému autoklimatizace.
  • Desinfekce a antibakteriální ochrana (zabraňuje tvorbě plísní a následného zápachu).
  • Detekce úniku autoklimatizace a následné odstranění úniku.

  • Prodej kompresorů autoklima.
  • Repase - opravy autoklima kompresorů zajistíme.
  • Dokážeme dodat takřka každý kompresor autoklimatizace.
Autokompresor-Suzuki_Ignis
  • Výměny dehydrátorů ,chladičů, a výměníků auto klimatizace.
  • Prodej náhradních dílů do autoklimatizací (spojky, ložiska, cívky, ucpávky, těsnění, tlaková čidla).
  • Prodej nových (originálních i druhovýrobních), dehydrátory, repasované kompresory, chladiče tlaková čidla, výměníky, hadice, trubky, elektromagnetické spojky, relé, expanzní ventily, atd.

  • Opravy elektroinstalace klimatizací automobilů.
  • Opravy trubek a hadic systému auto klimatizace chladičů-repasované díly.
  • Diagnostika plně řízených autoklima systémů.
  • Kompletní servis auto klimatizace.

Proč desinfikovat autoklimatizaci

autoklimatizace-interier-nahled
  • Při kondenzaci vody na výparníku autoklimatizace s vzdušnými nečistotami dochází  k tvorbě povlaku, na kterém se usazují plísně, bakterie a různé mikroorganismy.
  • Výparník a části klimatizace jsou běžně nedostupné, proto byly vyvinuty speciální postupy na likvidaci a prevenci proti plísním, bakteriím a různým mikroorganismům,které mohou způsobit nemalé zdravotní problémy a nepříjemný pach.

  • Tvorbě baktérií a pachu předejdete speciální desinfekcí.

  • Desinfikujeme a zároveň provoníme váš automobil.

Často kladené dotazy:

Jak často dělat pravidelnou údržbu autoklimatizace?

  • Jednou ročně.Pravidelným servisem prodloužíte životnost dílů, které jsou součástí autoklimatizace.Například cena nového kompresoru autoklimatizace se pohybuje dle tipu cca 10-20tis Kč.

  • Pravidelným čištěním autoklima předejdete zbytečnému opotřebování dílů.

Kdy provést pravidelný servis autoklimatizace?

  • Nejlépe v jarních měsících.Jarní měsíce jsou nejvhodnější termínem po zimní odstávce autoklimatizace z důvodu největšího zatížení autoklimatizace v letním období.
  • Pokud nestihnete kontrolu klimatizace na jaře není problémem jakýkoliv jiný termín.

  • I v průběhu roku máme pro zákazníky připraveny různé cenově zvýhodněné akce.

Provádíte opravy kompresoru autoklimatizace?

kompresor-autoklimatizace.jpg
  • Repasujeme a prodáváme kompresory autoklimatizace.
  • Při kompletní repasi kompresoru autoklimatizace je dvouletá záruka.

  • V naší nabídce máme spojky kompresorů, cívky, těsnění, vnitřní součásti, apod.

  • Dostupnost dílů je závislá na typu a výrobci kompresoru autoklimatizace.

Jak často měnit dehydrátor?

  • Dehydrátor (vysoušeč systému) autoklima je doporučeno vyměnit při opravě či zásahu do systému.
  • Zcela jistě při výměně kompresoru, ale i některých jiných dílů důležitých  pro funkčnost autoklimatizace.
  • Nejpozdeji však po 3 letech neuvádí li výrobce častěji. (dehydrátor pak přestává plnit svou funkci).
  • Vzdušná vlhkost dehydrátor definitivně znehodnotí.
  • Nefunknčí je tedy vždy poté, kdy byl okruh klimatizace neutěsněn po delší dobu
MGQwMWE5Z