AUTO NA ETHANOL - PŘESTAVBY VOZIDEL NA PALIVO E85

Mají-li auta s motorem na tradiční benzín využívat čistý bioethanol E85, musí být upravena. Specifické chemické vlastnosti paliva E85 způsobují, že oproti normálnímu benzínu potřebuje vůz tohoto paliva asi o 25% více. Když je přídavná řídící jednotka   nainstalována mezi vstřikovací trysky a palubní počítač, zpracovává signály tohoto počítače a udržuje vstřikovače otevřené déle, čímž zajistí odpovídající přítok paliva E85. V nízkých teplotách (obvykle nižší než 13 stupňů Celsia) se alkohol sráží, a to ztěžuje nebo dokonce úplně znemožňuje nastartovat auto. Pro pohodlnou jízdu na palivo E85 ve všech ročních obdobích je proto nutná přídavná řídící jednotka s vhodnými parametry pro studený start,která pracuje s teplotou regulovaným, plně automatickým systémem pro studený start, čímž umožňuje nastartovat auto stejně pohodlně v létě i v zimě.Přídavná jednotka  pro benzín/palivo E85 je naprogramována pomocí externího počítače s aplikací


Jak obecná nastavení, tak všechny parametry související se studeným startem se dají upravovat, což umožňuje, aby byla jednotka nastavena přesně na to konkrétní auto, ve kterém je namontovaná. Automobily vybavené jednotkou ATS mohou do své palivové nádrže kdykoli a bez ohledu na momentální stav nádrže tankovat jak benzín, tak palivo E85. Automatický systém detekce paliva napojený na lambda-sondu v současné době není bezpečným řešením kvůli významnému zpoždění ! Z tohoto důvodu využívá systém manuální přepínač nastavení odpovídajícího režimu pro použité palivo. Aby auto nejelo několik kilometrů ve špatném režimu palivové směsi, po natankování může řidič zvolit, zda chce použít jako palivo benzín nebo ethanol.

 

Přechodem na E85 dochází k výrazně nižším nákladům na provoz vašeho vozidla. Proto doporučujeme instalaci vzduchového filtru s větším průtokem vzduchu např. KW, GREEN a dále pro lepší spalování směsi využití zapalovacích svíček BOSCH platin LPG. Jedná se o investici na dlouhou dobu, cca. 80 – 100 000 km. Není však podmínkou

 

Instalovaná pomocná řídící jednotka poskytuje úplnou flexibilitu a v režimu jízdy na benzín nemá žádný efekt na
původní systém. Jinými slovy, při vypnutí muže být auto poháněno benzínem bez jakýchkoliv nežádoucích účinků.

 

 

 


»

Vadí Vám drahý benzín?

Tak ho nekupjte a jezděte na ETHANOL E85

! UŠETŘÍTE !

  • Ethanol E85 je mnohem levnější cca 25 Kč za litr !Ethanol E85 je palivo pro benzínové motory, které je atestované a spňuje ČSN 656512. Skládá se z 85 % etanolu a 15 % benzínu N95 ( letní směs a zimní 70% E85 a 30% benzínu N95).
  • Pro toto palivo není nutná náročná úprava Vašeho vozu, o kterou byste se museli při svých cestách starat či se nějak omezovat. Po přizpůsobení vozidla jízdě na etanol nečiní motoru problémy toto nové palivo spalovat.
  • Vyšší výkon 108 oktanů -  dynamičtější jízda na E85.
  • Šetrnější k motoru než Natural 95Nízká pořizovací cena přestavby.
  • Bez nutnosti přídavné nádrže.
  • E85 je možné tankovat do jedné nádrže s Naturalem 95.
  • Možná demontáž a montáž do jiného vozidla.Snížení emisí až o 70 %.
  • Po montáži není potřeba zvýšené kontroly.
  • Jde o obnovitelný zdroj energie.
  • Snižuje závislost na dovážené ropě.Jedna z NEJLEPŠÍCH evropských přídavných řídících jednotek na ETHANOL E85 od francouzské firmy POWERSYSTEM, vhodná na VŠECHNY typy benzínových motorů, tedy i na PŘÍMÉ VSTŘIKOVÁNÍ DO VÁLCE - TSI, FSI, GDI, JTS, TCSI ... !
  • S jednotkou POWERSYSTEM je možné upravit na E85 3 válcové, 4 válcové, 5 válcové, 6 válcové, 8 válcové a 12 válcové motory, a to díky patentované technologii již od roku 2008 nejedná se tedy o žádnou " horkou novinku ", ale o praxí prověřenou francouzskou jednotku, prověřenou na mnoha vozech. Odkazy najdete v záložce našeho webu.

 

MAPA ČERPACÍCH STANIC. http://biopalivafrci.cz/mapy/seznam-cerpacich-stanic-s-e85/

 

Základní informace o jednotce POWERSYSTEM E85:

 

  • Jednotka je výráběna ve Francii firmou POWERSYSTEM, která se specializuje na výrobu přídavných řídících jednotek do všech automobilů.
  • Jednotka je na trhu od roku 2008.
  • Samozřejmostí je CE certifikace, UTAC evropská certifikace  http://www.utac.com/fr/Pages/default.aspx

 

  • Záruka je poskytovaná výrobcem po dobu 5 let.
  • Jednotku lze použít  pro úpravu benzínových motorů se vstřikováním od 3 do 12 válců.
  • Motory s přímým vstřikovánim do válců označované jako TSI, FSI, SFI, GDI, JTS ... je možné také bezpečně upravit pro provoz na ethanol E85.Další informace, recenze, certifikáty, laboratorní testy najdete na stránkách výrobce www.powersystem.fr

Jednotka se připojuje na 3 sensory neboli čidla:

Teplotní čidlo vzduchu - Zajišťuje optimální poměr vzduch/palivo, aby po celou dobu jeho chodu byla směs upravena co nejpřesněji.

Teplotní čidlo vody - Zajišťuje snadné startování ve všech teplotních a povětrnostních podmínkách - včetně studených startů.

Napojení na lambda sondu - Pro analýzu paliva nebo jeho směsi a časování vstřiku, což zajišťuje maximální výkon motoru, v závislosti na procentu Ethanolu v nádrži.

Jednotka se nezapojuje přímo na vstřikovače jako u jiných jednotek, ale podle informací z teplotního čidla vzduchu, snímače teploty vody a signálů z lambda sondy následně upraví pokyn pro ECU (řídící jednotky motoru), která upravená data - signály vyšle k jednotlivým vstřikovačům.

Naše firma je výhradním distributorem všech výrobků francouzského výrobce POWERSYSTEM pro Českou a Slovenskou republiku.

TOPlist

Jednotka AutoE85 USB

4 válce běžná cena 5.999,- Kč
AKCE NA ČERVENEC-SRPEN 4.999,-Kč
6 válců cena  6.999,- Kč
8 válců cena  7.999.- Kč Jednotka POWERSYSTEM
VČETNĚ PŘÍMÉHO VSTŘIKOVÁNÍ
(FSI, GDI, TFSI, TSI, GDI, JTS, ...)
3-12 válců cena  10.999,- Kč
MDYzZm